wtorek, 26 kwietnia 2011

Odgryzł palca u dentysty


dentysta
Cztery osoby zostały ranne podczas ciągu dziwacznych wypadków. Sherry Moeller została ranna kamieniem w głowę. Tim Vegas miał uraz kręgosłupa i klatki piersiowej, ręki i twarzy. Bryan Corcoran miał rozległe rany cięte dziąseł. 

Natomiast Pamela Klesick straciła 2 palce prawej reki, które zostały odgryzione. 

Jak to się stało? 

Moeller odprowadzała męża, który szedł pierwszy raz do pracy i na pożegnanie, zamiast pocałunku, odsłoniła mu swoja pierś. "Nie wiem, dlaczego to zrobiłam", mówiła później. "Byłam bardzo blisko samochodu, więc myślałam, że nikt nie zauważy". 

Niestety, Vegas, kierowca taksówki, zauważył i stracił panowanie nad swoim samochodem, uderzając w róg budynku Kliniki Medycznej Johnsona. Klesick, technik dentystyczny, czyściła zęby Corcorana. 

Uderzyła taksówka a on odgryzł palca 

Uderzenie taksówki w budynek spowodowało, że podskoczyła i rozcięła dziąsła Corcorana obrotowa tarcza czyszcząca. Corcoran w szoku zacisnął zęby i odgryzł palce Klesick. Rana Sherry Moeller powstała od kawałka muru, który urwał się od elewacji budynku kliniki.

2 komentarze:

  1. Przeraża mnie taka sytuacja! Mam nadzieję, że nigdy mi się ona nie przydarzy https://ochotanausmiech.pl/metody-wstawiania-zebow/

    OdpowiedzUsuń
  2. Regularne wizyty u stomatologa to nie tylko troska o zdrowie zębów, ale także o ogólną kondycję organizmu. Profesjonalna opieka przekłada się na pewność uśmiechu i dobre samopoczucie. https://modent-lomza.pl/

    OdpowiedzUsuń